HEMA en CCCP alweer in schoolbanken

08-07-2010 (09:58) - Bureaus

Spieken, wie heeft het niet gedaan? Elke scholier spiekt zo nu en dan wel eens voor een goed cijfer. En van slim spieken is nog nooit iemand dommer geworden. Dit was de insteek om HEMA schoolspullen op een originele manier bij tieners onder de aandacht te brengen. HEMA speelde hierop in en ontwikkelde, met een vette knipoog, een ludieke actie: de spiekcampagne.

Op hema.nl/spieken kunnen scholieren hun leukste spiektips uploaden en ontvangen een voucher voor een gratis spiekpen. Een pen met onzichtbare inkt én een speciaal lampje om deze inkt zichtbaar te maken. Naast alle spiektips kun je ook grappige spiekfilmpjes bekijken op de site.

Merk: HEMA
Klant: HEMA
Medium: geintegreerd
Branche: Retail
Bureau: CCCP, Jump!
Online: Guilty People
Verantwoordelijke bij klant: Carlijne van der Tuijn, Leontine Denisse, Wenneke Chillon-Hund, Saskia Bax

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch