ING naar Mindshare

30-06-2010 (09:46) - Bureaus

Mindshare heeft de pitch gewonnen die ING had uitgeschreven voor een nieuw mediabureau in Nederland. De pitch was onderdeel van een internationale ING-pitch die in acht landen plaats heeft gevonden. Bij de keuze van het nieuwe bureau is vooral gekeken naar de kwaliteit van het strategisch advies en de inkoopkracht.

Na een zorgvuldige afweging heeft ING besloten om vanaf 1 september Mindshare als het nieuwe mediabureau van ING Retail te contracteren. Monique Opdam, directeur Communicatie ING Retail: ‘Mindshare heeft op alle mediadisciplines een professioneel hoog niveau en een brede basis. We zien ernaar uit om samen met Mindshare te bouwen aan de toekomst en de volgende stap te kunnen zetten in communicatie.’

Ton Schoonderbeek, CEO Benelux Mindshare ‘Wij zijn bijzonder trots dit prestigieuze account te mogen verwelkomen. De keuze van ING bevestigt dat de geïntegreerde aanpak van Mindshare de juiste is. Mindshare en ING zijn klaar om met een innovatieve aanpak tot excellente resultaten te komen.’

Tot 1 september blijft ING werken met Kobalt als mediabureau. Monique Opdam: ‘Het besluit om afscheid te nemen van Kobalt is niet gemakkelijk geweest. In de laatste fase van de pitch ging het ook tussen Mindhare en Kobalt. Beide bureaus toonden een duidelijke voorsprong in de pitch. We hebben altijd naar grote tevredenheid samengewerkt met Kobalt. Het is een integere, solide partij die altijd alles voor ons in het werk heeft gesteld om voor ons het best mogelijke resultaat te behalen.’
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch