Looije en De Meijer naar Millford Brand-id

10-11-2010 (09:24) - Bureaus

Marco de Meijer (foto boven) en Kasper Looije (onder)  zijn gestart bij Millford Brand-id als senior designer respectievelijk junior strateeg. De Meijer heeft voorheen gewerkt bij Corps Ontwerpers en Tomorrow Design waar hij onder andere werkzaam is geweest voor merken als KPN, CWI, America Today, Eerste Kamer der Staten Generaal, Free Record Shop, WaalWear Kids, ABN AMRO, Roche, Welzorg, Schiphol en Rituals.

Looije heeft aan de TU Delft de strategische richting van product ontwerpen gestudeerd waarna hij één jaar als junior marketingadviseur bij Branddoctors ervaring heeft opgedaan. Voor Branddoctors heeft hij gewerkt aan klanten zoals Menzis, XS4ALL, KPN en Neckermann.com. Bij Millford Brand-id blijft hij op het strategische bezig, maar dan op het creatieve vlak.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch