Mangrove neemt DLMA over

15-09-2010 (09:59) - Bureaus

Full service internetbureau Mangrove zet een nieuwe stap en met ingang van 1 september 2010 neemt de Rotterdamse onderneming het internetbureau DLMA over. Mangrove is er van overtuigd samen stukken sterker te zijn. DLMA met haar focus op resultaatgerichte internetstrategieën en Mangrove als ontwikkelaar van creatieve websites, online campagnes en (mobiele) applicaties. Ruben Kruit, een van de oprichters van DLMA, gaat aan de slag bij Mangrove als adviseur online strategies. De overige DLMA-collega’s worden binnen Mangrove ingezet. “Vanuit een toporganisatie als Mangrove kunnen we met onze kennis en know-how simpelweg meer klanten bedienen. Wij geloven in de strategie die zij hebben uitgestippeld en sluiten ons daar graag bij aan”.
 

Binnen de top-10 internetbureaus blijft Mangrove met 40 werknemers een middelgroot bureau, maar met deze uitbreiding heeft het bedrijf meer slagkracht dan ooit tevoren. Mangrove-partner Oscar van Veen: “In het verleden hebben we al een aantal keer nieuwe teams op succesvolle wijze geïntegreerd. Daarom is iedereen ook zo enthousiast over de nieuwe situatie. Mangrove is klaar voor verdere groei. We sluiten dan ook niet uit, dat we een overname als deze in de toekomst nog eens doen.”
 


Media

Marketing

Economisch