Maxi-Cosi naar Linden & Barbosa

05-07-2010 (09:41) - Bureaus

Dorel Netherlands heeft voor het merk Maxi-Cosi, na een pitch, haar PR-activiteiten voor de Nederlandse markt ondergebracht bij Marketing PR bureau Linden & Barbosa. Naast het wereldwijd bekende merk Maxi-Cosi, voert het bedrijf merken als Quinny, Safety 1st en Hoppop.

Dorel Netherlands maakt deel uit van de Europese tak van de Juvenile Division van het Canadese beursgenoteerde bedrijf Dorel Inc. en behoort daarmee tot de wereldtop in de baby- en kinderartikelenbranche. Met het merk Maxi-Cosi is Dorel Europees leider op het gebied van in-car safety voor kinderen (www.maxi-cosi.com).

‘We hebben gekozen voor Linden & Barbosa omdat in hun PR- campagnes merkstrategisch denken, een consument gerichte benadering en een effectief resultaat voorop staat. Dankzij hun persoonlijke contacten met de media weten zij wat journalisten, redacteuren, bloggers en andere influentials bezighoudt. Voor een innovatief bedrijf als Dorel was dat voor ons een vereiste’, aldus Vivan Peters, Marketing Communications Manager bij Dorel Netherlands.
 


Media

Marketing

Economisch