Meer seks voor een betere wereld
12-08-2010 (09:51) - Bureaus
‘Brace yourself for this summer’s hottest online campaign!’, waarschuwt het reclamebureau Perfect Fools. Niet zo vreemd, het in Amsterdam gevestigde bureau heeft een campagne gemaakt voor de Zweedse variant op de Rutgerstichting. Die stichting – de RFSU – komt met een eigen condoommerk en om dat te vieren organiseren de Zweden de ‘Kondomkampen’ (de ‘Condom Challenge’) online. Doel! Meer seks voor een betere wereld!
De door Perfect Fools bedachte campagne bestaat uit drie online apps die de gebruiker tussen de digitale lakens moeten krijgen. Het gaat om de ‘Liggblicken app’ (de ‘naai-app’) waarmee de gebruiker een sexy foto kan nemen, de ‘Knullmixen’ (de ‘Neuk Mix’) voor een lekker geil deuntje als soundtrack en de ‘Knullrullen’ (het ‘Neukpad’) waar de gebruiker zijn webcam moet aanzetten om een eigen pornofilm te maken. Er kan gekozen worden uit vier scenario’s, waaronder een partijtje rampetampen op de achterbank van de Volvo of Saab.

