Miller en De Vries naar Mediaexplain*

06-09-2010 (10:22) - Bureaus

Strategisch mediabureau Mediaxplain* heeft twee nieuwe medewerkers aangetrokken om de organisatie te versterken op het gebied van PR en onderzoek; Rianne de Vries (foto) en Celeste Miller. De Vries is in dienst getreden als PR-Consultant en is medeverantwoordelijk voor het adviseren en uitvoeren van PR-activiteiten. Ze werkte hiervoor als PR-Consultant bij MarketingPR-bureau Linden & Barbosa. De Vries werkt als PR-Consultant samen met PR & Activation Director Christiaan van Betuw. Miller richt zich in haar nieuwe functie als Research Manager met name op campagneoptimalisatie. Hiervoor ronde ze haar studie Psychologie af en ze liep stage bij
merkactivatiebureau BR-ND. Zij versterkt in deze rol het team onder leiding van Research Director Edward Borsboom. Mediaxplain* is het strategische full service mediabureau uit Amsterdam, dat geleid wordt door
Gun Nieuwenhuis en C.C. Hage. Het bureau ontwikkelt de media- en communicatiestrategie
voor organisaties als The Phonehouse, NCOI, TUI en VSM.
 


Media

Marketing

Economisch