Mountain start Mountain Sight
17-09-2010 (10:51) - Bureaus
Mountain introduceert deze maand een nieuwe expertise unit genaamd Mountain Sight. Mountain Sight is de strategische insight en concepting unit, die voorbouwt op de huidige strategische rol die het bureau reeds inneemt. De nieuwe propositie vult daarbij de behoefte in van marketeers die op zoek zijn naar nieuwe generatie branding bureaus die in staat zijn om de brug te slaan tussen merkstrategie en design. Mountain Sight zal geleid worden door Managing Director Maurice Palmen (41), één van de voormalige oprichters van brand consultancy Clear, dat in 2007 onderdeel werd van M&C Saatchi. Daarvoor was hij werkzaam bij United Biscuits in diverse commerciële functies, meest recent als marketing manager van Verkade en Sultana. Het team van Sight wordt verder gevormd door internationale marketeers met een strategie en insight achtergrond. “Mountain Sight is internationaal georiënteerd en richt zich op strategische insights, merkstrategie en concepting. We zijn daarmee in staat marketeers vanaf het begin te helpen met merkinnovatie. De huidige tijd vraagt echter ook om visie, actie èn doorbouwen op wat de klant al heeft. In combinatie met de expertise van Mountain Design - identiteit, design en naming - kunnen we voortaan klanten van A tot Z helpen”, aldus Maurice Palmen.