N=5 maakt commercial selexyz met Komrij

11-11-2010 (09:20) - Bureaus

Vandaag lanceert boekhandelsketen selexyz een campagne met een prominente rol voor de eerste Dichter des Vaderlands Gerrit Komrij. De televisiecommercial benadrukt op een speelse manier de leidende rol van selexyz als een boekhandel met zestien winkels, een webwinkel en de gloednieuwe e-reader OYO. De campagne met de pay-off De beste boekwinkel ter wereld. Overal ter wereld. is ontwikkeld door reclamebureau N=5, dat dit jaar werd uitgeroepen tot Bureau van het Jaar.

‘Wij zijn erg blij dat we voor onze campagne konden rekenen op een literair zwaargewicht als Gerrit Komrij. Wij hopen dat boekenliefhebbers zich mede dankzij deze campagne extra verbonden voelen met onze boekhandel, waar ook ter wereld de beste keuze voor boeken, op papier, als luisterboek, digitaal of via onze internetwinkel’, zegt Matthijs van der Lely, algemeen directeur van selexyz.

 


Reacties

goede en verassende commercial. blijft boeien
groot effect door o.a. muziekkeuze
welke muziek gebruikt u in het laatste gedeelte (als komrij in de tram zit) heel graag antwoord. vriendelijk dank. willem schippers
willem schippers @ 29-11-2010 21:03 uur
De muziek is van de opera "Cosi fan tuti" van Wolfgang Amadeus Mozart
Matthijs van der Lely @ 12-12-2010 10:28 uur

Media

Marketing

Economisch