Partnership Vitesse en Van Zandbeek

04-10-2010 (07:47) - Bureaus

Voetbalclub Vitesse en Van Zandbeek communicatie  & marketing uit Nijmegen zijn een driejarige strategisch  partnership aangegaan. Vitesse koos voor Van Zandbeek vanwege haar  ruime ervaring op gebied van branding & marketing  communicatie.
  
De samenwerking start met een strategisch traject om het erk  Vitesse te herpositioneren. De club wil namelijk niet alleen  investeringen in spelers en sportieve prestaties, maar ook in haar  eigen merk. Sinds de overname door Merab Jordania, is het  toekomstperspectief van Vitesse drastisch veranderd. De club wil  binnen drie jaar meedoen om het landskampioenschap, waardoor een  nieuwe positionering van het merk Vitesse gewenst is. De komende  tijd gaan Vitesse en Van Zandbeek daarom aan de slag om het imago en  de identiteit met de bijbehorende merkproposities neer te zetten en  uit te bouwen. Daarnaast is Van Zandbeek betrokken bij het  operationaliseren van het marketing- en communicatiebeleid en  verzorgt zij PR-advieswerkzaamheden.
 


Media

Marketing

Economisch