Pink Ribbon trouw aan Grey Amsterdam
30-07-2010 (09:39) - Bureaus
Mediaconcern Sanoma Uitgevers zet de samenwerking voor Pink Ribbon Magazine met Grey Amsterdam voort. Ook dit jaar ontwikkelt het bureau weer geheel belangeloos de reclamecampagne voor het charity magazine. De campagne start 1 oktober en bestaat uit tv, radio, print, outdoor en online. Het doel van de campagne is om op een pakkende en inspirerende wijze aandacht te vragen voor het onderwerp borstkanker. Daarnaast zal het mensen nieuwsgierig moeten maken zodat ze overgaan tot het kopen van Pink Ribbon Magazine.
Hoofdredacteur van Pink Ribbon Magazine 2010 Ellen de Jong: ‘De keuze voor Grey was door ons snel gemaakt. Vorig jaar heeft het bureau immers een zeer spraakmakende campagne ontwikkeld die werd bekroond met een internationale Gouden Epica, Dagbladgoud, SAN Accent én leidde tot nominaties voor een Ster Gouden Loekie en ADCN prijzen. Wij zijn zeer verheugd met weer een samenwerking en kunnen nu al zeggen dat het bijzonder wordt!’
‘Het voelt als een grote erkenning voor ons werk dat Sanoma de samenwerking met Grey Amsterdam zo graag continueert. We kijken er dan ook naar uit om het succes van de vorige campagne voort te zetten’ aldus Catherine Dijkstra van Grey Amsterdam.