Remco Houtkamp naar Scoot Media

23-07-2010 (10:06) - Bureaus

Remco Houtkamp (35) wordt de nieuwe Marketing & PR Manager bij Scoot Media. Houtkamp wordt verantwoordelijk voor de positionering en het succesvol naar buiten brengen van deze positionering. Houtkamp werkte eerder in diverse marketing- en marketing communicatiefuncties bij UPC Nederland, Yacht, UWV, Gemeente Amsterdam/Afval Energie Bedrijf en dance4life. Met de aanstelling van Houtkamp heeft  CEO Auke Boersma de meest cruciale posities binnen zijn team ingevuld. Eerder versterkten Mouringh den Dunnen en Aart de man het Scoot Media team.

Remco Houtkamp: ‘De diensten en producten van Scoot Media zijn kwalitatief dik in orde, maar de mate waarin en manier waarop ze gecommuniceerd worden, is iets waar we nog veel terrein kunnen winnen. Het is voor een marketeer fantastisch als er een ambitieuze groeidoelstelling ligt en marketing (communicatie) een cruciale rol speelt in het behalen van die doelstellingen. Er gaat de komende jaren veel gebeuren bij Scoot Media en ik ben blij dat ik daar actief bij betrokken kan zijn.’

Auke Boersma, CEO Scoot Media: ‘Het is gezien onze doelstellingen noodzakelijk dat we als bedrijf goed gepositioneerd zijn. Klanten, potentiële klanten, maar ook partners moeten heel helder op het netvlies hebben waarmee we ze kunnen ondersteunen. Binnen onze groeistrategie neemt marketing dan ook een belangrijke plaats in. Om de diverse doelgroepen van Scoot Media zo goed mogelijk te bedienen, streven we naar tailor made communicatie. Een journalist heeft andere informatie nodig dan een klant of partner. Remco heeft hier ruim ervaring mee en combineert deze ervaring met een dosis enthousiasme die past bij Scoot Media.’

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch