Rivella’s Kicks & Thrills in de prijzen
14-12-2010 (09:28) - Bureaus
De nieuwe Kicks & Thrills campagne van Rivella van SuperHeroes heeft een Site of The Day Award van The FWA gewonnen. De Favorite Website Award is een gerenommeerde prijs voor het meest bijzondere interactieve werk ter wereld. De Rivella campagne gooit internationaal al enkele weken hoge ogen. Zo had Creativity de campagne ook al in de Top 5 Most Creative Ads voor november opgenomen.
De Rivella Kicks & Thrills zijn een serie tijdverdrijvers op de ‘One Button Website’. Licht Aan Licht Uit, de RSI Generator, de Jiehoe Halfpipe: stuk voor stuk zijn het zijn creatieve kleine uitdagingen, bedoeld om je even te 'resetten'.
Kort na de lancering van de campagne heeft Rivella ook een fanpagina op Facebook geopend. Binnen twee weken zag Rivella haar online community aangroeien tot meer dan 2000 fans. De Kicks & Thrills zijn ook op Facebook zelf te spelen. Sabina Godri, brand manager Rivella: ‘Het enthousiasme onder de fans is
groot. We hebben in heel korte tijd een geweldig actieve community opgebouwd. Niets zo leuk als om je fans te zien en te horen.’ Rogier Vijverberg van SuperHeroes: ‘De eerste fans hebben we binnengehaald met een Free Kick (een speciaal Kicks-pakket). Inmiddels groeien we continu door met iedere week opnieuw kleine verrassende Kicks’.
De Kicks & Thrills campagne is ontwikkeld door het interactieve reclamebureau SuperHeroes in samenwerking met Magic Bullet, Mark Barcinski en illustrator LouLou@ShopAround.