Schaap legt functie bij 707 neer

11-11-2010 (09:17) - Bureaus

Vanaf de oprichting heeft 707 Brand Communications zich met succes toegelegd op het bouwen en verstevigen van relaties. Met involvement branding creëert het bureau van Creative Director
Fien McColl en Strategy Director Madelon Schaap betrokkenheid op alle mogelijke niveaus. Tussen merken en mensen, maar ook tussen collega’s onderling, zowel voor klanten als de eigen organisatie.

Dat betrokkenheid de voorwaarde is voor een goede relatie, blijkt wel uit langdurige verbindingen die het bureau aangaat. Veel klanten en werknemers zijn er al vanaf het eerste uur bij. Na ruim 7 jaar investeren en hard werken staat 707 als een huis. Met betekenisvol werk, een professionele crew en een lange lijst van trouwe, aansprekende klanten. Deze solide basis geeft Schaap het vertrouwen om haar lang gekoesterde wens in vervulling te laten gaan.

Na ruim 25 jaar aan bureauzijde gewerkt te hebben, begint zij op 1 januari 2011 met haar ‘derde carrière’. Als managing partner neemt Schaap afscheid van 707, maar als aandeelhouder blijft zij bij
‘haar’ bureau betrokken. Schaap: ‘Samen met Fien heb ik met veel genoegen en plezier ons bureau op de kaart gezet. Ik ben erg trots op 707 en heb er het volste vertrouwen in dat het bureau met de passie en kwaliteiten van Fien een prachtige toekomst tegemoet gaat.’ McColl: ‘De stevige basis die we hebben, biedt een mooie uitgangspositie om het bureau nóg sterker te maken. Om betrokkenheid naar een nóg hoger plan te tillen. 707 vliegt verder, en ik ben er klaar voor.’

Voor het bureau, dat Schaap en McColl naar grote hoogte wisten te stuwen, breekt een nieuwe fase aan. Met een sterke, plattere organisatie vliegt 707bc een nieuwe toekomst tegemoet. Met Fien McColl als Creative Strategy Director MD solo aan de knoppen en een professionele, dedicated crew blijft 707 Brand  Communications betrokken en effectief werk maken voor klanten als Van Doorne, PwC, Oxxio, Holland Casino, De Nederlandse Vereniging van Banken, Natuurmonumenten en Ahold.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch