Schinkelshoek voorzitter CMC

06-01-2011 (09:32) - Bureaus

Jan Schinkelshoek is de nieuwe voorzitter van CMC - Centrum voor Merk en Communicatie – dé koepelorganisatie voor de commerciële communicatiebranche. Schinkelshoek, oud-Kamerlid voor het CDA, voormalig communicatiedirecteur van de Rabobank en ex-hoofdredacteur van de Haagsche Courant, volgt hiermee Hans Hillen op.

‘Ik neem het graag op me om het werk voor de reclamesector van Hans over te nemen’, zegt Schinkelshoek. ‘Het gaat om een sector, de communicatiewereld, waar ik in de loop der jaren mee vergroeid ben. En die zich meer dan ooit moet laten gelden. Vooral om een gecoördineerd, doordacht en verantwoord antwoord te geven op de vraag wanneer genoeg genoeg is?’

Het Centrum voor Merk en Communicatie (CMC) is het platform voor commerciële communicatie waar kennis en belangen van de branche worden samengebracht. Het CMC is namens de sector de gesprekspartner voor bedrijfsleven en politiek. CMC is betrokken bij wetgeving en is initiator van co- en zelfregulering. CMC wordt gevormd door de samenwerkende belangenorganisaties AFN (Vereniging Facilitaire Sectie AFN), BVA (Bond van Adverteerders), DDMA (Dutch Dialogue Marketing Association), SPOT (Kenniscentrum voor Televisiereclame) en VEA (Vereniging van Communicatieadviesbureaus).

Schinkelshoek presenteert zichzelf tijdens de nieuwjaarsreceptie van CMC op 17 januari in de Beurs van Berlage.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch