Siemens vraagt Eigen Fabrikaat

03-09-2010 (00:00) - Bureaus

Innovatieve technologieën bereikbaar maken. Op basis van deze strategie ontwikkelde Eigen Fabrikaat een geïntegreerde consumentencampagne voor Siemens Huishoudapparaten, waarbij in eerste instantie de iQdrive wasmachines centraal staan. Met het thema ‘Het Nieuwe Wassen’ wordt op eenvoudige wijze inzichtelijk gemaakt dat door vernuftige techniek wassen eenvoudiger, beter en zuiniger kan. De campagne bestaat uit meerdere Tv-commercials, een webcampagne en POS materiaal die de consument moeten overtuigen van het voordeel van premium wasmachines van Siemens.

Klant:
BSH Huishoudapparaten BV (Siemens wasautomaten)
Eindverantwoordelijke klant: Ronald Wassenaar, Leonie van Overstraten en Anouk Groenenberg
Product: iQdrive wasautomaten
Bureau: Eigen Fabrikaat
Account: Chantal Nanninga, Afra Uithoof
Creatie: Jeroen Bakker, Raoul Bakker, Peter Scholtens
RTV Producer: Marco van Prooijen
Productiemaatschappij: Marcel Christ Photography
Regisseur en fotograaf: Marcel Christ
Producer: Sven van der Steen
D.O.P: Marcel Christ
Offline montage: Glassworks Amsterdam
Offline Editor: Will Judge
Online montage: Glassworks Amsterdam
Online Editor: Morten Vinther
Geluidsstudio: Kaiser Sound Studios
Sound engineer: Ignaz Bruens
Muziek: The Sound Works
 


Media

Marketing

Economisch