Silcox en Van Wissen versterken Design Bridge

11-01-2011 (09:32) - Bureaus

Design Bridge, international brand design agency, versterkt zijn team met de  benoemingen van Mayoo van Wissen en Paul Silcox. Van Wissen is aangesteld als client manager bij Design Bridge. Mayoo begon haar carrière in de reclamewereld bij FHV BBDO en werkte daarna als account director voor Blue Spirit Communications in Zwitserland en McCann-Erickson in Zurich. Mayoo werkte voor klanten als Selecta, Bell, Orange Communications en Tiffany&Co. Bij Design Bridge zal zij onderdeel uitmaken van het Client Services Team waarbinnen zij werkt voor klanten als Yazoo, Heineken Int., OTTO en Sara Lee.
 
De uit Engeland afkomstige Paul Silcox is aangesteld als Design Director bij Design Bridge. De Brit heeft inmiddels meer dan 10 jaar ervaring in het creёren en bouwen van merken in zowel de consumenten- als corporate sector. Door zijn werkervaring in Mumbai, London, Sydney, Het Midden Oosten, West Afrika, Rusland en Canada heeft Paul een zeer internationale kijk op merken en design. Eerder werkte Paul als Associate Design Director voor Fitch in Mumbai waar hij leiding gaf aan het 2D team en werkte voor klanten als Vodafone en Citibank en bij Fitch in Londen voor onder andere Vodafone Retail (global), London 2012 en het Dubai World Trade Center.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch