SP-campagne krijgt agendafunctie

24-02-2011 (09:18) - Bureaus

BRAND|WEBBING [interactief strategie bureau] heeft een innovatieve online campagne ontwikkeld voor de SP met als doel de SP-stemmer naar de stembus te brengen voor de Provinciale Staten verkiezingen op 2 maart. Hiervoor is een display campagne ontwikkeld waar vanuit de verkiezing direct in je digitale agenda te plaatsen is. Dit is mogelijk door gebruik te maken van de techniek van de Nederlandse kalenderportal Markthisdate.com. Dit is de eerste keer dat deze techniek ingezet is in een display campagne. 

Uit de strategische analyse bleek dat de meeste winst voor de SP te behalen was door het activeren van de bestaande SP stemmer. Door de mogelijkheid van het direct plaatsen van de stemafspraak in je eigen digitale agenda vergemakkelijken we de gang naar de stembus.

Dit de eerste campagne die BRAND|WEBBING voor de SP heeft ontwikkeld.
 


Reacties

Er zijn al 38 aanmeldingen. Goed dat ik even attent gemaakt word om te gaan stemmen, op welke partij dan ook. Met het handje instellen gaat toch sneller.
Paul Couturier @ 24-02-2011 10:41 uur

Media

Marketing

Economisch