SSSS&Orchestra bouwt Facebook-app PALM

24-02-2011 (09:23) - Bureaus

PALM lanceert een campagne voor een van de grootste liefdes van iedere man: bier. Als marktleider onder de speciaalbieren roept PALM alle liefhebbers van het goede leven op mee te doen met PALM’s Bourgondisch Raadsel en de naam van het nieuwe PALMke te raden. SSSS&Orchestra heeft deze Facebook applicatie in samenwerking met PALM bedacht en gebouwd ter ere van het nieuwe PALM bier.

PALM bekleedt een unieke positie in het bierlandschap daar zij de enige brouwerijgroep ter wereld is die Belgische bieren brouwt volgens de 4 aloude gistingswijzen op 3 historische brouwerijlocaties. Dat de liefde voor de eeuwenoude familiale brouwkunst anno 2011 nog lang niet gedoofd is, blijkt wel uit de introductie van een nieuw PALMke met een lichte amberkleur, een frisse smaak dankzij de nieuwe hopsoort Nelson Sauvin, en een alcoholpercentage van 4,6%. Een nieuw bier is echter nergens zonder een naam, daarom worden liefhebbers in PALM’s Bourgondisch Raadsel opgeroepen de nieuwe naam te raden.

Via http://www.facebook.com/palmbier kunnen bierliefhebbers hints ontvangen en een mogelijke naam insturen. Uit alle inzendingen komt een top 3 naar voren waar vervolgens op gestemd kan worden. De Bourgondiër die de naam juist weet te raden, maakt kans op een Bourgondisch weekend in België, inclusief een bezoek aan de PALM brouwerij.


Media

Marketing

Economisch