Tweejarige samenwerking Bolsius en Buro Benk
19-01-2011 (09:08) - Bureaus
Buro Benk heeft een overeenkomst met Bolsius gesloten voor het uitvoeren van joint marketing activiteiten met een looptijd van 2 jaar. Aanleiding van de samenwerking is een door Buro Benk ontwikkelde conceptgedachte voor theelichten die doorvertaald kan worden naar diverse retail- en consumentenacties.
Sjoerd van de Steene, Trade Marketing Manager Bolsius Nederland ‘Buro Benk heeft proactief bij ons aangeklopt met een ludieke conceptgedachte voor onze theelichten. Met het concept kunnen wij met een opvallende insteek de aandacht van de consument trekken en de toegevoegde waarde van de Bolsius theelichten overbrengen. Met als uiteindelijke doel het uitbreiden van de distributie en het verhogen van de rotatie.’
Bastiaan Krips, oprichter en strategy director Buro Benk: ‘Joint marketing is een manier van denken. Wij geloven in de kracht van samenwerken en zoeken verbanden. Voor Bolsius hebben we een strategisch concept ontwikkeld dat we gaan activeren en doorvertalen naar de winkelvloer.’