Van Heertum Design VHD lid van E3

10-11-2010 (09:13) - Bureaus

Van Heertum Design VHD is toegetreden tot het E3 European Agency Network: Europa’s grootste netwerk van onafhankelijke bureaus die zich richten op ontwerp, reclame, marketing en communicatie. Het internationale designbureau VHD, dat sinds 1971 is gevestigd in Tilburg, werd geaccepteerd als nieuw lid tijdens de halfjaarlijkse Algemene Ledenvergadering van het E3 Netwerk. Die werd van 21 tot en met 24 oktober gehouden in de Zwitserse stad Luzern.

VHD is het eerste Nederlandse designbureau dat deel uitmaakt van het internationale E3 Netwerk. Creative Director Frans van Heertum en Account Director Rob van Heertum  van VHD zijn dan ook verguld met het lidmaatschap. Zoon Rob vertelt: ‘We kwamen in contact met E3-voorzitter Michael Meier toen we bezig waren met een designproject in Duitsland. Hij was nogal onder de indruk van ons werk en zo is het balletje gaan rollen.’

Het lidmaatschap van het hoogstaande netwerk dat bestaat uit private ondernemingen die in hun vakgebied tot de wereldtop behoren, is erg interessant voor VHD. Rob van Heertum daarover: ‘Het verschaft VHD de mogelijkheid om wereldwijd nog intensiever dan voorheen samen te werken met partners van topniveau. Als gespecialiseerd bureau dat zich richt op brand- en packaging design biedt dat onze onderneming volop nieuwe kansen. De meeste E3-leden besteden het ontwerpgedeelte voor hun campagnes namelijk vaak uit. En dan kunnen ze dus bij VHD terecht, terwijl wij weer een beroep kunnen doen op hun expertise.’

VHD legde In Luzern al de nodige contacten voor mogelijke samenwerkingsprojecten. Rob van Heertum daarover: ‘Het zijn dan ook allemaal fantastisch mooie bedrijven. Bruketa & Zinic uit Kroatië bijvoorbeeld won al 300 internationale awards als brand-agency. Ik heb de presentaties gezien van alle bureaus en kan zonder overdrijven zeggen dat dit netwerk echt het neusje van de zalm is. Dat we nu lid zijn van dit samenwerkingsverband is voor VHD dan ook echt een toegevoegde waarde.’
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch