Vandaag tweede sessie Social Media Club Rotterdam

23-11-2010 (08:02) - Bureaus

Vandaag staat de tweede sessie van de Social Media Club Rotterdam (SMC010) gepland. Na de start in september met Mark Earls, heeft SMC010 wederom een topspreker weten te vinden voor deze sessie: Paul Stamsnijder, de expert in Nederland op het gebied van reputaties. Stamsnijder heeft diverse boeken geschreven, waarvan de laatste  ‘De vent is de tent’ in oktober is verschenen.

De sessie vindt plaats op de zesde verdieping van het juist gerenoveerde Schieblock, met uitzicht op de Coolsingel. In deze tweede sessie kiest Social Media Club Rotterdam wederom voor een inspirerend gedachtegoed: het managen van een reputatie in de 21e eeuw. Dit kan de reputatie zijn van een bedrijf of van een persoon. De opkomst van social media heeft het maken of breken van een reputatie gedemocratiseerd.

Paul Stamsnijder gaat in op het bouwen van een sterke reputatie, de rol van social media en de samenhang tussen de organisatie en de individuen in de organisatie. Stamsnijder biedt met zijn theorie inspiratie en verdieping en reikt vervolgens concreet de hand voor toepassingen in Rotterdam en voor Rotterdamse organisaties.

De club is een initiatief van vijf Rotterdamse marketingcommunicatieprofessionals: Gijsbregt Brouwer (Sport & Media Consultant bij Brightguys), Jeroen van Eck (consultant bij ISM Ecompany), Eddy Salfischberger (Strategy Director bij 105) en Roel Schiefelbusch (Business Development Director bij Mangrove) en Claudia den Braber – Goossen (Woordvoerder & Senior Communicatie Adviseur bij AEGON).

Meer informatie staat op www.socialmediarotterdam.nl
 


Media

Marketing

Economisch