VEA en BVA doen '24 uur van de Reclame'

17-09-2010 (10:46) - Bureaus

VEA en BVA organiseren op woensdag 13 oktober 2010 voor de allereerste keer in de Nederlandse reclamegeschiedenis het Ad Festival ‘De 24 uur van de Reclame’. Op en rond het Rembrandtplein vindt een scala van evenementen plaats voor iedereen die iets met het reclamevak te maken heeft. De vier overkoepelende thema’s tijdens de 24 uur zijn creativiteit, effectiviteit, verantwoord communiceren en talent. Een dag die je als echte reclameliefhebber niet mag missen. Eén van de hoogtepunten tijdens het Ad Festival is de uitreiking van dé prijzen voor de meest effectieve communicatie, de EffieAwards. Voormalig staatssecretaris van Economische Zaken Frank Heemskerk zal als voorzitter van de EffieJury deze Oscar onder de communicatieprijzen uitreiken in de pas geopende Club Air. Eerder op de dag vindt eveneens in Club Air het Ad Congres ‘Wanneer is genoeg genoeg’ plaats. Hier zullen bekende gezichten uit de internationale reclamewereld hun visie geven op verantwoord, effectief en creatief communiceren. Sprekers zijn onder anderen filosofe en pleitster voor ‘meer spiritueel kapitaal’ Danah Zohar en global chief creative director bij LBi Lost Boys Chris Clarke. Tijdens het Ad Congres komt ook de mening van de Gemiddelde Nederlander aan bod via een speciaal voor deze gelegenheid verricht onderzoek van Millward Brown. Gastheer is Twan Huys.

 

 


Media

Marketing

Economisch