ABN AMRO denkt mee over woonmogelijkheden in nieuwe campagne

19-05-2022 (15:15) - Campagnes

In de nieuwe ABN AMRO campagne, ontwikkeld door N=5, staat een gezin centraal met twee kinderen en een derde op komst. Ze zijn op zoek naar een groter huis, maar sceptisch vanwege de krappe huizenmarkt. Gelukkig legt de hypotheekadviseur van ABN AMRO uit dat er financieel soms meer mogelijk is dan je denkt.

Veel mensen ervaren moeilijkheden bij het vinden van een (nieuw) fijn thuis. Door de oververhitte huizenmarkt, of doordat mensen niet weten wat de financiële mogelijkheden zijn en al te snel denken dat hun woonwens niet haalbaar is. Terwijl iedereen een eigen fijne woonplek verdient.


Mogelijkheden

Het denken in mogelijkheden speelt ook in de hele campagne een rol. In een radiocommercial, online video’s en display brengen we onder andere de duurzaamheidskorting die ABN AMRO biedt bij nieuwbouw en de overwaarde hypotheek voor AOW'ers onder de aandacht.