ANWB vraagt aandacht voor fietsvaardigheid van kinderen

09-03-2021 (12:29) - Campagnes

ANWB wilt aandacht voor de fietsvaardigheid van kinderen. Er heerst namelijk de indruk dat de fietsvaardigheid van kinderen de laatste jaren aanzienlijk is afgenomen. Ook wordt het drukker en onoverzichtelijker voor kinderen op het fietspad door de toename van bijvoorbeeld e-bikes.

Met de campagne ‘Elk kind veilig op de fiets’ vraagt de ANWB aandacht voor de fietsvaardigheid van kinderen en het ANWB Kinderfietsenplan. De campagne wordt gelanceerd met een tv-commercial, die in samenwerking tussen ANWB en YUNE tot stand is gekomen.
 
Doneer een fiets
Ook roept de ANWB op om oude fietsen die niet gebruikt worden te doneren aan het Fietsenplan, omdat veel kinderen in Nederland om financiële redenen niet vanzelfsprekend is. Doneren kan hier.
 
Credits
Klant: ANWB
Bureau: Yune
Klant: Toine de Krosse, Simone van der Graaf, Thijs Komen
Account: Bente van Deventer
Creative: Tibor van Ginkel
Regie: Rolf van Eijk
Productie: Marlon van der Strigt, Besma Ayari
D.O.P.: Daan Nieuwenhuijs
Gaffer: David Bels
Art: Nathalie Veen
Styling: Rianne Mertens
Visagie: Amber de Wilde de Ligny (Geen Bluf)
Edit: Vincent Fenger
Muziek: Jorrit Kleijnen
Audio: Top Format
Media: Wavemaker
 

 

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.