Arla Biologisch lanceert merkcampagne 'Volg je natuur'
25-08-2020 (13:03) - Campagnes
Als wij goed voor de natuur zorgen, zorgt de natuur ook goed voor ons. Dat is de boodschap van de nieuwe merkcampagne ‘Volg je natuur’ van Arla Biologisch die via een tv-commercial, social content en verschillende minidocs wordt uitgedragen.
Volgens het zuivelmerk is het een visie die recht uit het hart van Arla komt, omdat het van begin af aan gelooft in de kracht van de natuur. Dat er steeds meer mensen dat geloof delen, laat Arla zien door in de campagne een barista, een ecoloog en een biologische boer aan het woord te laten. Arla roept iedereen op om zijn of haar natuur te volgen, want diep van binnen weet je wat goed is. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor de natuur. Strategie, creatie en productie van de campagne waren in handen van bureau Dear Amsterdam.
Credits:
Bureau: Dear
Strategie: Willem Nas, Jacqueline Wolfs
Creatie: Marq Strooy, Robin Zuiderveld
Brand Lead: Natasja van de Salentein
Producer: Lieke van Wijck
Regie cinemagraphs: Michel Mölder
Edit: Michel Mölder, The Compound
Grading: The Compound
Muziek: Nando Eweg, Recsound
Marketing Director Arla Foods: Ernesto Kerkhof
Marketing Manager Arla Foods: Tjalke Bredenoord
Sr. Brand Manager Arla Foods: Joske den Engelsen
Strategie: Willem Nas, Jacqueline Wolfs
Creatie: Marq Strooy, Robin Zuiderveld
Brand Lead: Natasja van de Salentein
Producer: Lieke van Wijck
Regie cinemagraphs: Michel Mölder
Edit: Michel Mölder, The Compound
Grading: The Compound
Muziek: Nando Eweg, Recsound
Marketing Director Arla Foods: Ernesto Kerkhof
Marketing Manager Arla Foods: Tjalke Bredenoord
Sr. Brand Manager Arla Foods: Joske den Engelsen