Back to business met Suitsupply
07-05-2020 (11:21) - Campagnes
“Thuiswerken bleek leerzaam. Maar van de ongekamde haren tot de pyjamabroekenlook, het was ook een stilistisch slagveld. Tijd om weer ‘kantoorklaar’ te worden." Aldus Jort Kelder voor Suitsupply. De
pakkenmaker van Nederlandse komaf start vanaf week 20 met een nieuwe out of home campagne om iedereen weer strak in het pak te helpen.

Kelder: “Daarom komen Suitsupply en ik met eenmalig aanbod voor een stijlvolle herstart. Bij Vitale Barberis Canonico (sinds 1663), onze zwaar getroffen familieweverijen in het Noord-Italiaanse Biella, lieten we een speciale stof van Australische Super 130 merinowol maken. Hiermee helpen wij in deze bijzondere tijden alle helden van de zaak aan een maatpak, sartoriaal gemaakt in half canvas, voor een ongelofelijke €299 (jawel, de normale prijs is €499). Dus laat snel je maten nemen want onze kleermakers hebben twee tot drie weken nodig, zodat je ‘kantoorklaar’ bent als we weer ‘open’ zijn en jij er weer superstrak uitziet - ook op 1,5 meter.”
De ‘Back to business’-campagne hangt vanaf volgende week op abri’s en billboards door het land.
Foto: Carli Hermès