Beemster prijst ouderdom
29-10-2015 (15:15) - Campagnes
Oud is een nieuw schoonheidsideaal. Haar is niet grijs, maar zilver. Rimpels vertellen een verhaal.Toch zien we het nieuwe oud nog weinig terug in de media, of speelt het zelden tot nooit de hoofdrol bij het promoten van alledaagse producten, terwijl ouderen in veel gevallen wel de doelgroep vormen.
Beemster, het kaasmerk uit de gelijknamige polder, brengt daar graag verandering in. Onder het motto ‘#Lang Leve Oud’ viert het de schoonheid en kracht van ouder worden en brengt een ode aan oud zijn.
'Wij sluiten ons met onze campagne helemaal aan bij Eleanor Roosevelt, zij zei ooit ”Beautiful young people are accidents of nature, but beautiful old people are works of art', aldus Nicole van Gorp, Brand Marketing Manager van Beemster. 'Zoals onze oude kaas, die na de traditionele bereidingswijze echt de tijd krijgt om op natuurlijke wijze op smaak te komen. Na tien maanden van rijping en geduld en vakmanschap van de kaasmeesters vormen zich uiteindelijk kristallen en daarmee ook een rijke en pittige smaak. Zo heeft ook een mens de tijd nodig om te groeien en te worden wie je echt bent. Krachtige, prachtige ouderen zijn het nieuwe boegbeeld en vormen de start van een hernieuwde kijk op ouder worden.” Dus wat ons betreft “# Lang leve oud.'
