Beslist nieuwe hardloopschoenen kopen?

27-12-2015 (21:04) - Campagnes

Beslist.nl presenteert de derde commercial in de branding campagne met het thema ‘Beslissen met zekerheid’. 
 

direct verkeer
De campagne startte in juli met een commercial over terrasverwarmers en kreeg in oktober een vervolg met een commercial over winterjassen. Nu staat het kopen van hardloopschoenen centraal. Met de campagne wil het online winkelcentrum zijn merkbekendheid verder vergroten en direct verkeer genereren, door sterke koppelingen te maken tussen online shoppen en het merk beslist.nl.


getest op effect
De campagne van beslist.nl is ontwikkeld door  Open Now. De commercials zijn uitvoerig getest op effect aan de hand van neurocognitieve inzichten. Tijdens het productieproces van de commercials is de activiteit van het brein van kijkers gedetailleerd in kaart is gebracht en geanalyseerd.


credits

•    Bureau: Open Now
•    Research: Neurensics, SAMR
•    Creatie: Léon van Hooijdonk, Hylke Kuyper
•    Account: Sandra Burger
•    Regisseur: Wannes Destoop
•    Productie: In Case of Fire
•    Muziek en geluid: Sound Circus
•    Online: StormMC, Storm Insights
•    Beslist.nl: Simon Kram