Bio Vakantieoord lanceert nieuwe huisstijl en commercial
09-11-2020 (11:55) - Campagnes
Bio Vakantieoord, hét vakantiepark voor gezinnen met een gehandicapt kind lanceert tegelijkertijd een nieuwe huisstijl en een nieuwe commercial. Met de nieuwe uitstraling wil het Bio Vakantieoord de aandacht van donateurs weer op zich vestigen. De stichting, die zich ruim 90 jaar inzet voor kwetsbare kinderen, heeft steun nodig om alle gehandicapte kinderen in Nederland een fijne gezinsvakantie aan te kunnen bieden. Juist nu is het voor deze gezinnen belangrijk om er even tussenuit te kunnen om te ontspannen en weer op te laden.
Het logo is geïnspireerd op de jaren ’50 bouw van het vakantiepark. Kunstgeschiedenis in een modern jasje dus. De kleuren blauw, geel en rood van het logo zie je overal op het vakantiepark terug. Ook de vorm van de stalen raamkozijnen van de vakantiebungalows zijn gebruikt. Het logo is dus een bron van herkenning voor de vakantiegasten. Het ontwerp is toevertrouwd aan het bureau Postma Koeweiden Design.
Commercial draait om de belevenis
De nieuwe commercial laat je meegenieten met het vakantieplezier van vijf jonge gasten van het Bio Vakantieoord. Janske, Marinda, Milan, Ilya, Maud en Sam laten je zien hoe zij bij Bio onbeperkt genieten van een fijne gezinsvakantie. Het aangepaste vakantiepark beschikt over alle noodzakelijke aanpassingen en hulpmiddelen om een zorgeloze vakantie te kunnen beleven met een meervoudig gehandicapt kind. Om dat mogelijk te maken is er veel geld nodig. Een ondeugende jongensstem roept de kijker op om te doneren via www.steunbio.nl. De commercial is gemaakt door het Amsterdamse bureau WEFILM.
2020 commercial Bio vakantieoord from Bio Vakantieoord on Vimeo.