Brand New Day helpt klanten met hun buffer voor later
08-02-2022 (10:36) - Campagnes
Nu sparen nauwelijks nog rente oplevert of zelfs geld kost, gaan Nederlanders steeds meer op zoek naar alternatieven. En dus is het belang om op verantwoorde manier een buffer op te bouwen groot. In een nieuwe campagne neemt Brand New Day ondernemer, columnist en presentator Sander Schimmelpenninck in de arm om deze boodschap te delen.
Media.Monks creëerde voor de campagne een kleurrijke wereld waarin Sander de kijker meeneemt langs de risico’s van verdampend spaargeld, crypto cowboys en de jacht op snel rendement. Te midden van die risico’s benadrukt Sander juist het belang van geduld. Want verantwoord beleggen voor later doe je door de tijd te nemen, breed te spreiden én de kosten laag te houden. Zo stapel je rendement op rendement en bouw je een goede buffer voor later op.
Media.Monks creëerde voor de campagne een kleurrijke wereld waarin Sander de kijker meeneemt langs de risico’s van verdampend spaargeld, crypto cowboys en de jacht op snel rendement. Te midden van die risico’s benadrukt Sander juist het belang van geduld. Want verantwoord beleggen voor later doe je door de tijd te nemen, breed te spreiden én de kosten laag te houden. Zo stapel je rendement op rendement en bouw je een goede buffer voor later op.
Drie doelen
Kalo Bagijn, oprichter van Brand New Day, vertelt: "In deze campagne staan drie doelen centraal: effectiviteit, effectiviteit en effectiviteit. Oftewel: heel Nederland activeren om op een verantwoorde manier vermogen voor later op te bouwen. Dat is waanzinnig belangrijk. Zéker in tijden van torenhoge inflatie en karige spaarrentes. Indexbeleggen was volgens ons natuurlijk altijd al de beste manier om verantwoord vermogen op te bouwen voor later. Dat vertellen we al jaren, maar dankzij hulp van Media.Monks vertellen we het ook in een mooie campagne aan heel Nederland."
Media.Monks is verantwoordelijk voor de hele campagne, van strategie tot creatie tot productie. Oscar Hamming, Business Director Media.Monks, licht toe: "We zijn er trots op om de campagne van A tot Z in-house te hebben kunnen maken. Het is fantastisch om daarbij de verschillende disciplines zo geïntegreerd aan het werk te zien, met een geweldig eindresultaat als gevolg. Het is bovendien prachtig dat we de doelen van Brand New Day in de eerste maand van de campagne niet alleen behalen, maar zelfs overtreffen met deze campagne. Dat bewijst dat onze aanpak werkt."
De campagne zal het hele jaar prominent zichtbaar zijn op televisie, radio en online
Media.Monks is verantwoordelijk voor de hele campagne, van strategie tot creatie tot productie. Oscar Hamming, Business Director Media.Monks, licht toe: "We zijn er trots op om de campagne van A tot Z in-house te hebben kunnen maken. Het is fantastisch om daarbij de verschillende disciplines zo geïntegreerd aan het werk te zien, met een geweldig eindresultaat als gevolg. Het is bovendien prachtig dat we de doelen van Brand New Day in de eerste maand van de campagne niet alleen behalen, maar zelfs overtreffen met deze campagne. Dat bewijst dat onze aanpak werkt."
De campagne zal het hele jaar prominent zichtbaar zijn op televisie, radio en online
Credits
Klant: Brand New Day
Bureau: Media.Monks
Creatieve Directie: Niels de Wit/ Robert van der Lans
Strategie: Enola van Maarseveen
Account: Oscar Hamming / Iris Veenstra
Regisseur: Robin E. Lee
Producer: Lennart Deen / Cedric Otten
Post Producer: Daniel Rodrigues Correia
Muziek: Agnes Kes / Vincent Jacobs
Fotografie: Vlada Vitko
Bureau: Media.Monks
Creatieve Directie: Niels de Wit/ Robert van der Lans
Strategie: Enola van Maarseveen
Account: Oscar Hamming / Iris Veenstra
Regisseur: Robin E. Lee
Producer: Lennart Deen / Cedric Otten
Post Producer: Daniel Rodrigues Correia
Muziek: Agnes Kes / Vincent Jacobs
Fotografie: Vlada Vitko