Campagne Universiteit van Maastricht daagt uit
12-01-2016 (13:18) - Campagnes
Universiteit Maastricht werkt met een nieuwe campagne aan een hogere awareness en top of mind positie voor toekomstige studenten.
Universiteit Maastricht is voor eigenzinnige denkers en doeners met een sterke motivatie en een actieve opstelling. 'Go the Extra Mile' daagt de doelgroep uit op zelfontplooiing en ambitie. Op de aparte landingspage zien we verhalen van alumni die terugkijken op hoe zij ‘The Extra Mile’ hebben ervaren tijdens hun studie. Naast video’s zijn pre-rolls gemaakt voor de sociale kanalen.
Youngworks is verantwoordelijk voor de nieuwe strategie, creatief concept en website. MADE.FOR.DIGITAL is verantwoordelijk voor de productie van de video's en pre-rolls voor social en youtube.
Arco Bregman (Youngworks) over de campagne-aanpak: 'Universiteit Maastricht heeft een sterk eigen profiel dat goed aansluit bij jongeren die van een studie meer verwachten dan alleen kennisoverdracht in massale collegezalen. Die boodschap is krachtig verwoord en prachtig verbeeld in de nieuwe campagne die net is gestart.'
Jelle Kolleman (MADE.FOR.DIGITAL) - Deze productie sluit precies aan bij onze propositie: korte, snel gesneden video's, een duidelijke boodschap en geschikt voor alle digitale kanalen. De korte doorlooptijd maakte dat we snel moesten schakelen, zonder daarbij in te leveren op kwaliteit.'
Go the extra mile - Joep from Youngworks on Vimeo.