Complex NL en PUMA geven vrouwelijk talent spotlight op Ziggo Dome
16-02-2022 (10:06) - Campagnes
Exclusieve tracksDe selectie van Complex Next ’22 bestaat uit Bente, Melissa Lopes, Dina Ayada, Dylisa en Yade Lauren. “Wij hebben een selectie gemaakt van talenten die in onze ogen echt een eigen stijl en sound hebben.”, aldus Complex NL’s Creative Director Armin Shah.
Met de geselecteerde vrouwen zijn video’s opgenomen waarin zij een nummer performen en geïnterviewd worden. Tevens zijn zij te zien op de cover van Complex NL. Vrijwel alle talenten hebben het podium gebruikt om een nieuw nummer ten gehore te brengen. Voor zangeres Yade Lauren is het de eerste keer dat zij nieuwe muziek uitbrengt, sinds haar nummer één hit ‘In De Nacht’. De video’s zijn exclusief te bekijken op het YouTube-kanaal van Complex NL.
Naast de aandacht op Complex NL, is de content zichtbaar gemaakt via kanalen als ParraTV, RapnieuwsTV, RUMAG, AXED en Fucking Feminine. In totaal heeft de campagne meer dan 3 miljoen Nederlanders bereikt.
#SheMovesUsComplex Next ’22 is opgezet in samenwerking PUMA, een merk dat zich inzet voor het stimuleren en zichtbaar maken van vrouwelijk talent. Via het wereldwijde SheMovesUs-platform inspireren vrouwen elkaar en worden successen gevierd. Internationaal doet het merk dit door onder andere samen te werken met grote namen als Dua Lipa, Winnie Harlow en Cara Delevingne. Ook in de Benelux gebeurt dit met lokale ambassadeurs en het female empowerment platform PUMA Academy. Nu dus ook met Complex Next ‘22, een campagne die de volgende generatie vrouwelijke artiesten een podium geeft.