Cowfluencer Liesje22 ster in nieuwe campagne van VisitTwente

23-04-2020 (08:58) - Campagnes

Twente heeft een primeur en dat is Liesje22, de 'eerste cowfluencer ter wereld’. Liesje22 is de ster van een nieuwe campagne van VisitTwente. Zij gaat ons het prachtige Twente laten zien, zodat wij toch nog een beetje van buiten kunnen genieten in deze coronatijd.
 
Nu we thuis zitten, missen we buiten meer dan ooit. Maar er is een groep in ons land die onlangs wel naar buiten mocht: de koeien. Daarom neemt Liesje22 de komende drie weken het Twentse Instagram-account over. Iedere dag post ze een hotspot uit de regio. Quirine ter Haar, merkleider Twente Marketing: 'Terwijl de mens binnen blijft, zie je op steeds meer plekken dieren, waar ze normaal niet gezien worden. Ook onze Liesje22 raakt nieuwsgierig wat Twente nog meer te bieden heeft, dan haar bekende weiland. Dus waar we normaal influencers op bezoek krijgen in de regio, bieden we nu een podium aan een cowfluencer. Zo kunnen we, via haar, Nederland toch laten genieten van onze
prachtige regio. Met als boodschap: nu nog even binnen blijven, straks weer #tijdzatintwente.'
 
De campagne is ontwikkeld door Lemon Scented Tea. Gijsbregt Vijn, managing director van Lemon Scented Tea: ‘Na een lange periode van binnen blijven, merken wij dat ook veel behoefte is aan een gezonde glimlach. Samen met VisitTwente zijn we op zoek gegaan naar relevante luchtigheid voor de nu drukbezochte sociale kanalen. Dat Liesje22 op zo’n korte termijn wilde meewerken is dan een gelukje.'
 
Tukker en natuur Instagrammer Vincent Croce maakt alle foto’s van Liesje22. De social campagne is te zien op Instagram en Facebook en via remarketing worden bezoekers verwezen naar de reisverslagen van
Liesje22 op VisitTwente.nl
 

Credits:

Klant: Visit Twente
Verantwoordelijk bij klant: Quirine ter Haar
Bureau: Lemon Scented Tea
Fotografie: Vincent Croce