DAS maakt betrokkenheid zichtbaar

09-11-2015 (13:16) - Campagnes

Op 9 november lanceert DAS haar nieuwe merkcampagne op tv en internet. In deze campagne presenteert de grootste financieel-juridisch dienstverlener van Nederland zich nog nadrukkelijker als een persoonlijke en betrokken partij die klanten verder helpt. Met een nieuwe pay-off: 'met DAS kom je verder'.

In de commercials komen verschillende alledaagse problemen voorbij waar particulieren en ondernemers mee te maken krijgen. De onderliggende drijfveer waar DAS sinds de oprichting in 1963 voor staat, 'het recht toegankelijk maken voor iedereen', staat centraal in de campagne.

De start van de campagne loopt door tot en met januari 2016. Er zijn vier commercials van 25 seconden en die krijgen een follow-up (tag-on) van tien seconden. De eerste twee zijn in november te zien en hebben als thema ontslag en incasso. Tegelijkertijd start DAS de "DAS incassoweken", gericht op ondernemers. Later in de campagne worden de thema's scheidingshulp en leveranciersconflict ingezet.

De commercials zijn te zien op de zenders NPO 1, 2, 3 en  SBS6/Net5/Veronica en via Branddeli  (onder meer  Discovery, Eurosport, TLC, 24Kitchen en National Geographic).