De Gezonde Generatie gepromoot door topsporters

01-06-2021 (13:45) - Campagnes

20 gezondheidsfondsen en TeamNL roepen volwassenen op supporter te worden van de Gezonde Generatie. Afgelopen week startte de 'Supporter van de Gezonde Generatie'-campagne. Deze campagne is onderdeel van de samenwerking tussen Gezonde Generatie, NOC*NSF en Vereniging Samenwerkende Gezondheidsfondsen (SGF), die mogelijk is gemaakt door Nederlandse Loterij. Een samenwerking die is geïnitieerd en wordt begeleid door 2Basics.
 
Regisseur Ted Alkemade heeft vanuit het concept van 2Basics een prachtig brand statement gemaakt. De film wordt gedragen door Gregory Sedoc, Chatilla van Grinsven, Jetze Plat en Sjinkie Knegt die als boegbeeld fungeren voor alle sporters van TeamNL. Naast de volledige moodfilm zijn diverse cutdowns gemaakt voor social media en fotografie.
 

De Gezonde Generatie

Binnen de Gezonde Generatie werken 20 gezondheidsfondsen gezamenlijk aan het stimuleren van sport en bewegen in het bredere kader van gezond gedrag. Primaire doelgroep is de kinderen die VMBO doen. De bedoeling is dat volwassenen het juiste voorbeeld geven aan jongeren met als doel de gezondste jeugd in 2040 te bewerkstelligen.


Credits

Klant: Gezonde Generatie, NOC*NSF, NLO
Bureau: 2Basics
Productiemaatschappij: Lukkien
Regisseur: Ted Alkemade