De Real Epic Split volgens Natwerk
24-09-2015 (16:09) - Campagnes
16.05 uur - Reclamebureau Natwerk lanceert met hun eigen merk Bello Limoncello de 'Real Epic Split', een waterijsje met Bello Limoncello en 9,3% alcohol.
Hiermee brengt het bureau een ijskoud eerbetoon aan Jean-Claude van Damme's 'epic split'. Het ijsje doet denken aan breekijsjes van vroeger; met twee stokjes, gemaakt om te delen. Speciaal voor de lancering van het ijsje is een commercial ontwikkeld die een knipoog is naar de klassieker van Volvo. In de korte film wordt de ‘signature move’ van Jean-Claude van Damme op hilarische wijze gegeëerd. The Real Epic Split is gemaakt samen met Melt Ice Pops.
Bello Limoncello wil met het ijsje het bekende raketje in het uitgaansleven vervangen. De Real Epic Split zorgt voor verkoeling tijdens verhitte avonden in clubs. De opening van het clubseizoen is dan ook het ideale moment om de Real Epic Split te introduceren.
Het is niet het eerste eerbetoon dat Natwerk aan Jean Claude brengt. Onlangs onthulde het bureau ook een bronzen standbeeld waarin de epic split vereeuwigd is. Het beeld is 40 centimeter hoog en staat tussen twee pilaren onder het Hilton Hotel, nabij het Centraal Station in Amsterdam.