De 'tramfie' van JCDecaux en Deliveroo
29-10-2015 (12:49) - Campagnes
De bezorgers van Deliveroo nodigen voorbijgangers, met smakelijke gerechten in het vooruitzicht, uit een selfie te maken met hun groene branded tram bij JCDecaux.
Om kans te maken op 100 euro aan diner vouchers hoef je slechts een selfie te maken met op de achtergrond de branded tram van Deliveroo. De bezorgdienst voor restaurants heeft momenteel in Amsterdam een opvallende Total View Tram rijden bij JCDecaux en roept voorbijgangers op een zogenoemde tramfie te maken om kans te maken op de gratis diner vouchers.
Marc van Amerongen, Marketing Manager JCDecaux Nederland: 'Deliveroo voegt met de tramfie op een leuke en laagdrempelige wijze een interactief aspect toe aan de Total View Tram. Dat zorgt voor een nog sterker contact met het merk en geeft een extra dimensie aan de Brand Builder die dit exclusieve medium is.'
De Total View Tram van Deliveroo rijdt tot en met 15 november en is in Amsterdam dagelijks te spotten op een andere tramlijn.