Defensie lanceert wervingscampagne gericht op 'Generatie D'
21-04-2022 (14:45) - Campagnes
Doeners. Denkers. Delers. Defensie richt zich met de nieuwe wervingscampagne op jongeren met de juiste mindset, kortweg 'Generatie D' genoemd. Mensen die bereid zijn hun nek uit te steken voor een ander. De campagne is ontwikkeld door arbeidsmarktcommunicatiebureau Steam en is te zien op TV, online en op abri’s.
In de campagne spreekt Defensie jongeren aan die zich herkennen in de gedeelde mindset van 'Generatie D'. Robbie Bax, Campagnemanager bij Defensie legt uit: "Je vindt in elke generatie mensen die hun nek uitsteken voor een ander. Die zich inzetten om te beschermen wat ons dierbaar is. De militair in opleiding, de militair, de reservist en de veteraan: allemaal delen ze dezelfde waarden. Generatie D is dus niet verbonden door een jaartal, maar door een mindset.”
Jari Kloppenburg, Strategy Director bij Steam, vult aan: "Deze campagne spreekt mensen aan die werk willen doen dat ertoe doet, die geloven in de kracht van samenwerking en persoonlijk willen groeien."
Credits
Defensie: Paul Klaessen, Robbie Bax, Michelle Roelofs
Steam: Olger Ypma, Patrick Wijnhoven, Maarten Kuipers,
Jari Kloppenburg, Mariska van den Belt & Esther Eulen.
Regie: Basha de Bruijn & Ismael ten Heuvel
Productie: Niels Visser / Pink Rabbit
Fotograaf: Milan van Dril
Mediabureau: Initiative Media
Onlinebureau: Radancy
Steam: Olger Ypma, Patrick Wijnhoven, Maarten Kuipers,
Jari Kloppenburg, Mariska van den Belt & Esther Eulen.
Regie: Basha de Bruijn & Ismael ten Heuvel
Productie: Niels Visser / Pink Rabbit
Fotograaf: Milan van Dril
Mediabureau: Initiative Media
Onlinebureau: Radancy