DELTA gaat verder

19-05-2022 (09:30) - Campagnes

Vanaf 17 mei start de nieuwe tv- en radiocampagne van glasvezelprovider DELTA. Het is een vervolg op de vorige campagne waarbij Daan, Donnie en Dirk zich als ‘Wij zijn DELTA’ voorstelden als personificatie van het merk.
 
In de nieuwe commercial zijn de mannen terug om te laten zien dat je de snelheid en stabiliteit van glasvezel overal in huis kan ervaren, hoe je ook woont. Precies daarom gaat DELTA verder met gratis tot de nok installatie.
 
Hannah Mollen, Brand Manager DELTA: “DELTA gaat verder betekent voor ons niet alleen het blijven ontwikkelen van het snelste glasvezel of het aansluiten van buitengebied tot binnenstad, maar ook zorgen dat je dit overal in huis op je apparaten ervaart. Dat laten we met deze campagne goed zien, want zelfs helemaal in de nok haal je alles uit je internet!”
 
De campagne wordt afgetrapt met een commercial geproduceerd door Holyfools en is sinds 17 mei te zien op televisie. Naast de tv-commercial wordt de campagne verder versterkt via radio, social, online video, OOH, print en met uitingen in alle winkels van DELTA.


Credits
Klant: DELTA
Verantwoordelijk bij klant: Hannah Mollen, Mariska van der Hulst, Remco Lingen, Martine Husmann-van der Meijden, Ludolf Rasterhoff
Bureau: Fightclub
Creatie: Maarten Evers, Bram van de Riet
Design: Paul van Oosterhout
Strategie: Cees Faes, Kiki Sterke
Account: Lesley Bosch, Helga Koets, Annemiek Vroon
Productiemaatschappij: Holyfools, Annelies van Schaijk
Regie: André Maat