Denim Solar herintroduceert de campagne ‘Zo simpel is het’

12-09-2022 (15:39) - Campagnes

Solarmerk Denim, onderdeel van de solarclarity Group, heeft op 12 september de cam-pagne ‘Zonnepanelen, zo simpel is het’ wederom gelanceerd. Dit keer ook in België en Zweden. Centraal daarin staat het gemak waarmee consumenten zonnepanelen kunnen bestellen.
 
Volgens Denim kenmerkt de solarmarkt zich nog weleens door technische details en complexe informatie. Daarom wilden we dit anders doen. Marketing manager Renée Bruinsma: “De solar-markt wordt nog weleens overschaduwd door een overvloed aan technische informatie, de con-sument ziet soms letterlijk door de wolken de zon niet meer. Denim houdt het liever simpel, met betrouwbare producten van hoge kwaliteit. En vooral ook door in normale taal te praten, zodat het vanzelf toegankelijk wordt. Na de succesvolle lancering van vorig jaar hebben we besloten om de campagne wederom in te zetten”
 
Om die boodschap kracht bij te zetten, lanceert Denim een multimediale campagne, uit de koker van This Agency. In de campagne komen alledaagse simpele handelingen terug: van planten water geven tot veters strikken. Denim wil zo laten zien dat zonnepanelen monteren heel eenvoudig is. De campagne is de komende maanden te zien en horen in Nederland, België en
Zweden. Via online en radio stations in Nederland & België.
 

credits

This Agency
Creative Direction - Ingmar Larsen & Mark Goede
DOP & Regie - Thiemo van Dam
Art Department & Set Design - Iris Schutgevaar
AD - Arjen van Doezelaar
Gaffer - Tjeerd Melchers
Grip - Maxime Vallentin
Focuspuller - Yuma van Eek
Electricien - Leon de Haas
Edit - Chee-Han Kartosen Wong
Colorgrading - Nicolay Lima
Styling - Vilain & Gai
Assistant Art Department - Felix Dukker
Hand Models - Annemare Guepin & Craig Obi
Sound Design - Sounds Right
Agency - This Agency
Client - Denim Solar