Earth Line schudt Nederland wakker

09-03-2022 (15:04) - Campagnes

Huidverzorging zit bomvol verslavende stoffen en Earth Line natuurcosmetica is er om jouw huid te bevrijden. Samen met creatief bureau Lemon Scented Tea wordt deze recht-toe-recht-aan boodschap door heel het land duidelijk gemaakt.
 
‘Onze huid is verslaafd. Aan microplastics, paraffine (of in de volksmond: aardolie), en allerlei andere troep die in huidverzorging zit. Daar strijdt Earth Line tegen. Wangen vrij van troep, huid vrij van poespas.’ Volgens Roy Jongens, eigenaar van Earth Line, is het belangrijk dat we ons bewuster worden van wat er in onze verzorging zit. ‘We moeten ons wat meer gaan afvragen wat we iedere dag op onze huid smeren. Dat begint bij het lezen van het label, het herkennen van natuurlijke ingrediënten en keurmerken zoals COSMOS. Earth Line is natuurlijk én biologisch. Dat is belangrijk voor de zelfstandigheid van je huid, maar ook voor de planeet.’
 

Your skin cares

‘Een nieuwe merk pay-off die als sterke reminder werkt voor mensen die nog niet op hun verzorging letten’, zo vat managing director Gijsbregt Vijn  van Lemon Scented Tea samen. ‘We inspireren mensen om juist meer op de ingrediënten in je verzorging te letten, omdat je huid er écht baat bij heeft. We gaan hier de komende jaren vol voor met Earth Line, zodat we mensen écht laten switchen’.
 
De huidige campagne loopt vanaf begin 2022. De samenwerking met Lemon Scented Tea begon eind vorig jaar met de  ‘addicted skin’ sub-campagne.
 
Bureau: Lemon Scented Tea
Klant: Earth Line
Verantwoordelijk bij klant: Roy Jongens, Constance van Haassen
Productie & fotografie: Marc van Oene photography