Een nieuw huis is meer dan een hypotheek
28-05-2018 (10:34) - Campagnes
In een nieuwe campagne, ontwikkeld door Energize, kijkt BLG Wonen verder dan alleen de hypotheeklasten. Met de nieuwe online service krijgen huizenkopers persoonlijk advies voor het onderhoud van hun woning.
Uit onderzoek van BLG Wonen blijkt dat meer dan 30% van de huizenkopers onvoldoende geld heeft om hun huis in goede staat te houden. Zonde, want als je huis in topconditie is kun je daar langer van genieten en houd je ook de kosten binnen de perken. Daarnaast blijkt ook nog eens dat een goed onderhouden huis allerlei gezondheidsproblemen helpt voorkomen.
BLG Wonen gaat daarom verder dan alleen het bieden van een passende hypotheek, want dankzij het persoonlijk onderhoudsplan voor een (nieuw) huis wordt wonen duurzamer en ben jij je bewust van de investeringen in onderhoud op de korte termijn en in de toekomst.
Online service
Om huizenkopers verder te laten kijken dan alleen de aankoopsom en de eenmalige kosten van hun nieuwe woning ontwikkelde Energize voor BLG Wonen een online service. Dit is een tool waarmee huizenkopers een onderhoudsplan kunnen maken op basis van hun woonsituatie. Naast alle nodige onderhoudstaken voor de woning worden in het onderhoudsplan ook de gemiddelde kosten meegenomen. Op deze manier weet iedereen met welke uitgaven zij naast de hypothecaire kosten rekening moeten houden en weet iedere huiseigenaar wat hij moet reserveren om zorgeloos te kunnen wonen.
In een middelenmix van radio, TV, OOH, online display en social media wordt duidelijk dat je met een simpele ingreep eindeloos kunt genieten van een warme douche en dat hoofdpijntjes in de slaapkamer verleden tijd zijn.