Eerste Nuon-campagne FCB Amsterdam gaat live
26-10-2015 (10:32) - Campagnes
Na het winnen van de pitch in juli van dit jaar levert FCB Amsterdam nu haar eerste nieuwe campagne samen met Nuon. In de campagne staat de thematiek ‘Elkaar Energie Geven’ centraal. Duidelijk moet worden dat Nuon meer is dan alleen een leverancier van feitelijke energie.
De campagne is gebaseerd op het inzicht: soms moet je eerst iets uit zetten om iets anders aan te zetten. Onder de vlag: AanUitdaging geeft Nuon mensen inspiratie hoe je door iets uit te zetten, energie bespaart, en een andere energie aan zet. Lampen uit! Romantiek aan! Deze initiatieven zijn daardoor veel meer dan bespaartips.
De campagne wordt afgetrapt met een inhaker op de Nacht van de Nacht. Waarin Nuon oproept om alle lichten uit de doen. En de sterren aan. Vanaf vandaag zal de campagne te zien zijn op TV, radio, online (spot en non-spot), social en print.
Het platform AanUitdaging informeert over allerlei manieren om energie te besparen en daagt bezoekers uit om hun eigen AanUitdaging te bedenken en te delen via de site.