EpilepsieNL lanceert campagne met Total Design
26-03-2021 (08:30) - Campagnes
Het Koninklijk Epilepsiefonds en de Epilepsie Vereniging Nederland gaan vanaf heden als één team verder onder de nieuwe naam EpilepsieNL. Eén beweging met een grote vernieuwingsdrang en urgentie om meer fondsen te werven. Om dit te kunnen realiseren zijn Total Design en EpilepsieNL een langdurig partnership aangegaan met als primair doel het zorgen voor een einde aan onzekerheid.
Er is voor EpilepsieNL een compleet vernieuwde identiteit gemaakt. Met een nieuwe website, een vernieuwde communicatiestrategie, social branding en een online campagne moet awareness worden gecreëerd.
Disruptie
Epilepsie verstoort letterlijk levens, en heeft diepgaande gevolgen. Daarom voeren EpilepsieNL en Total Design op een opvallende, impactvolle en vooral disruptieve manier campagne. Niet in de vorm van zwaarmoedige campagnes, wel in de vorm van een rebelse aanpak.
Purple Day
De kick-off van de grote beweging start op 26 maart, Purple Day. Dit is het wereldwijde moment om awareness te creëren voor epilepsie. Wereldwijd worden maar liefst 65 miljoen mensen geraakt door epilepsie. In samenwerking met Ocean Outdoor breekt EpilepsieNL op een disruptieve manier de hele dag in op 150 DOOH vlakken door het hele land met de verstorende stretch en de boodschap 'epilepsie verstoort levens'.
De kick-off van de grote beweging start op 26 maart, Purple Day. Dit is het wereldwijde moment om awareness te creëren voor epilepsie. Wereldwijd worden maar liefst 65 miljoen mensen geraakt door epilepsie. In samenwerking met Ocean Outdoor breekt EpilepsieNL op een disruptieve manier de hele dag in op 150 DOOH vlakken door het hele land met de verstorende stretch en de boodschap 'epilepsie verstoort levens'.
Ambassadeur
Miljuschkka Witzenhausen is ambassadeur van EpilepsieNL. Haar dochter heeft sinds haar derde epilepsie. De verstoring in het dagelijkse leven wordt gevat in een video die via diverse kanalen wordt verspreid. Miljuschka en haar dochter Felina maken ook een kinderbakboek met hun 25 favoriete recepten waarvan de opbrengsten naar EpilepsieNL gaat.