Etos viert connectie tussen moeder en kind voor Moederdag

26-04-2022 (11:15) - Campagnes

Dezelfde humor. Zelfde blik. Dezelfde oren. Zelfde tic. Hetzelfde loopje. Dezelfde genen. Zelfde smaak. Dezelfde tenen. De band met je moeder is iets heel bijzonders. Van biologische moeder tot bonusmoeder, je gaat steeds meer lijken op degene die jou heeft grootgebracht.
 
Dit fenomeen wordt gevierd in de nieuwe Moederdag-campagne van Etos, ontwikkeld door NEEW. Voor de campagne is samengewerkt met jonge singer-songwriter Zoë Low, die het bekende nummer 'Papa' van Stef Bos op eigentijdse en kwetsbare wijze heeft vertolkt voor alle moeders van Nederland.
 

Social odes

Het lied 'Mama' is te horen onder de TV commercial en kan volledig geluisterd worden op Zoë Low’s Spotify of via Etos.nl/moederdag. Maar nog interessanter; het lied is beschikbaar in de muziekbibliotheken van Instagram en TikTok. Zo speelt Etos slim in op gedrag dat je veel ziet rond Moederdag: de behoefte om via social media je moeder in het zonnetje te zetten.
 

Credits

Bureau: NEEW
Verantwoordelijk bij klant: Marloes van Apeldoorn, Madelon Altena-Bogers
Productie: Hazazah
Regisseur: Jacobine van Hellemond
Post productie en muziek: Post Office
Fotografie: Bibian Bingen?