Fruitmasters presenteert: Tessa, de appel voor doorbijters

05-11-2020 (13:44) - Campagnes

‘Krakend zoet, knalrood en met een stevige bite’. Dat is de omschrijving van het nieuwe appelras Tessa van Fruitmasters. De telerscooperatie introduceert de nieuwe appel een internationale shopfloor-campagne ontwikkeld door Sunshine and Sausages.
 
De campagne 'Zoet maar niet soft' legt niet alleen uit dat Tessa volzoet is, met een lekker stevige bite. Het laat ook zien dat het een appel is voor doorbijters en voor ambitieuze mensen met een volle agenda en een glimlach op het gezicht. Tessa is duurzaam geteeld, en wordt aangeboden in een duurzame verpakking van plasticvrije sleeves en 100% composteerbare ecofruitstickers.
 
Ter gelegenheid van de campagne is een eigen ‘appel-lettertype’ ontwikkeld en on-trade communicatie, waarmee retailers wereldwijd met Tessa kennismaken. Ook komen er abri’s en billboards in winkel-omgevingen. Appel Tessa ligt vanaf nu in de winkel.