funda heeft meer in huis

04-06-2021 (08:30) - Campagnes

Funda lanceert een nieuwe campagne waarin duidelijk wordt dat het platform consumenten meer te bieden heeft dan alleen een groot woningaanbod. Meer tips. Meer tools. Meer over wonen dan woningzoekers zich ooit kunnen afvragen.
 
XXS Amsterdam, onderdeel van Candid, ontwikkelde een overkoepelend campagneconcept dat naadloos aansluit bij de behoefte van de doelgroep van funda. De woningzoeker zit vol met vragen, wensen ideeën en overwegingen. Deze zijn het uitgangspunt voor verschillende campagnes waarin steeds een product of functionaliteit van funda centraal staat.
 
De eerste campagne ‘Meer over de buurt’ draait om de buurtinformatie die funda sinds kort deelt met woningzoekers. Hoe lang staan huizen gemiddeld te koop en wat is de gemiddelde vraagprijs? Zit er een school, opvang of bushalte om de hoek? En wat is de gemiddelde leeftijd? De meeste woningzoekers weten (nog) niet dat je het allemaal kunt vinden op funda. Daar brengt deze campagne verandering in.
 
Het eerste werk van XXS Amsterdam voor funda, gaat vandaag live. En wordt uitgerold met online video’s, DOOH en social middelen. Het is de aftrap van een langlopende campagne. Waarin steeds weer een andere propositie van funda wordt uitgelicht. Nu staan de lokale inzichten centraal. Maar er volgt dus meer. Niet zo gek. Want funda heeft meer in huis.
 
 
 

Credits

Klant: funda
Meryl van de Sandt
Marga Schouten - van Dijck
Marcela Ramos de lucena Rabello
Evelien Emondts
Marc Roos
Quintin Schevernels
 
Bureau: XXS Amsterdam
Concept: Siebe Kruize, Anne van Andel, Jan de Roos
Account: Francis Oud
Strategie: Evelien Oosterveld, José Evers, Piet-Hein Smit
Agency producer: Josien de Heul
Design: Robert-Jan Hoesman, Jeroen Sprokel
 
Productie: NARRA (part of iDex)
Regisseur: Daan Steijnen van Eck
Mediabureau: ZIGT
 

Funda - Meer in Huis - Faciliteiten from iDex on Vimeo.