GOUD lanceert nieuwe Handdoeken Hunk-campagne van Etos

10-09-2015 (16:22) - Campagnes

16.17 uur - GOUD en Etos hebben Kay Nambiar (winnaar Expeditie Robinson) weten te strikken voor de nieuwe merk- en salesactivatie van Etos. Met deze Handdoeken Hunk als hét gezicht van de campagne wil Etos het succes van vorig jaar overtreffen.
 

Via een weinig verhullende commercial met de zanger, acteur en het nieuwe gezicht van MTVwordt vrouwelijk Nederland verleid om te sparen. GOUD verzorgde strategie, concept en uitwerking. De activatie wordt ondersteund met TV, radio, instore promotion en online.

Credits

Klant: Etos

Bureau: GOUD Activatie
Creatie: Roos van Dam, Roel Verhoeven, Norman Groenewegen,  Pepijn Spanjerberg
Strategie: Coen Ruseler
Account: Sophie Hafkamp
Klant: Aletta Kok, Rahsaan Janssen, Caroline Kroone

Fotografie: Gerrit Schreurs 

TV-productie
Regisseur: Jaap Vliegenthart
DOP: Tibor Dingelstad
Focus Puller: Justus Engelbracht
Edit: Kim Hinrichs

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.