Goud Uberconnected en Klaverblad Verzekeringen lanceren nieuwe campagne
06-08-2018 (09:30) - Campagnes
De nieuwe campagne van Klaverblad Verzekeringen gelanceerd. De campagne is afgetrapt op social media en wordt in augustus opgevolgd door brede online inzet en een tvc. De vorige campagne, bekend van de slogan ‘Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder’, bezorgde Klaverblad een goede naamsbekendheid. Nu is het tijd voor de volgende stap.
Deze stap werd ingeluid met de introductie van een nieuw, eigentijds logo, ontwikkeld met VBAT. Dit nieuwe logo is een evolutie van het vorige logo om de herkenbaarheid te behouden, maar met een duidelijk frissere look & feel.
soepele overgang
Nu is er dan ook de nieuwe campagne waarin is gezorgd voor een soepele overgang met de vorige campagne. Basis voor de nieuwe campagne is ‘de eigenzinnige kijk op betrokkenheid’. Klaverblad kijkt naar wat er speelt in de Nederlandse maatschappij en toont hoe er aan de hand van deze observaties eigenzinnige keuzes gemaakt worden.
Voor de herkenbaarheid is een deel van de cast uit de vorige campagne weer te zien en begint de commercial weer in het Klaverblad-gebouw. Maar er is ook een nieuw duo te zien. Zij kijken naar de Nederlandse maatschappij en zien daar allerlei ontwikkelingen en situaties die niet goed geregeld zijn. Klaverblad vindt dat niet gewoon en geeft aan dat zij dat als coöperatie dingen anders doen.
Andere partijen die meewerkten aan de Klaverblad-campagne zijn: MacGyver/Louis van Zwol, MacLoud en agency producer Niels Scheide.